Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40932
Назва: Особливості організації рекламної діяльності в туризмі
Інші назви: Features of Organization of Advertising Activity in Tourism
Автори: Менько, Марія Володимирівна
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль : ЗУНУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40932
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Менько Марія.pdf986.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.