Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41389
Назва: Роль соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства
Автори: Борисяк, Олена
Кипка, Олександра
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Борисяк, О. Роль соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства [Текст] / О. Борисяк, О. Кипка // Проблеми обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю : матеріали ІІ Міжнар. наук. - практ. конф. [м. Полтава, 21 квітня 2021 р.] / за ред. Пилипенко К. А. - Полтава : ПДАУ, 2021. - С. 666-668
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41389
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_Кипка.pdf470.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.