Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41706
Назва: Міжнародне партнерство як форма виходу компаній на зарубіжні ринки
Інші назви: International partnership as a form of the companies' foreign markets entry
Автори: Дручик, Марта Ігорівна
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Міжнародне партнерство як форма виходу компаній на зарубіжні ринки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41706
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дручик М..pdf1.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.