Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41719
Назва: Стратегії міжнародного брендингу у соціальних мережах
Інші назви: International branding strategies in social networks
Автори: Кошелюк, Юлія Іванівна
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Стратегії міжнародного брендингу у соціальних мережах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41719
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кошелюк Ю..pdf898.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.