Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41803
Назва: Концепція бізнес-співпраці у формуванні логістичних каналів розподілу
Інші назви: The concept of business cooperation in the formation of logistics distribution channels
Автори: Васильківський, Дмитро
Шевчук, Анна
Vasylkivsky, Dmytro
Shevchuk, Anna
Ключові слова: бізнес-співпраця
трейд-маркетинг
споживча цінність
цінність взаємодії
маркетингові канали розподілу
business cooperation
trade marketing
consumer value
interaction value
marketing distribution channels
Дата публікації: 2020
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Васильківський, Д. Концепція бізнес-співпраці у формуванні логістичних каналів розподілу [Текст] / Дмитро Васильківський, Анна Шевчук // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2020. - Вип. 25. - С. 5-12.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Стаття присвячена формуванню теоретичного уявлення про лояльність споживачів у каналах розподілу готової продукції як про складне економічне явище. У статті досліджено проблему формування ефективних каналів розподілу як одну з найактуальніших в даний час. Встановлено, що канали розподілу є важливою ланкою в ланцюжку створення цінності, сприяють досягненню балансу інтересів функціонально пов’язаних бізнес-суб’єктів, які забезпечують доведення товарів від виробника до споживача. Визначено, що зміни в діяльності оптових і роздрібних посередників, котрі відбуваються останнім часом, пов’язані зі зміною купівельної поведінки, розвитком мережевої роздрібної торгівлі, впровадження нових форм і методів продажу товарів, активним використанням інформаційних технологій та онлайн-взаємодії. Мета. Розробка концептуальних положень бізнес-співпраці в маркетингових каналах розподілу продукції. Результати. Обґрунтовано, що традиційний ринковий простір, де домінував виробник, еволюціонує і тепер набуває форми, яку називають ринковим простором, орієнтованим на дистрибуцію. Доведено, що у даному просторі відбувається зміщення акцентів від конкурентних відносин між учасниками каналів розподілу до відносин співробітництва і партнерства. Це потребує розроблення нових механізмів взаємодії в каналах розподілу з урахуванням економічних інтересів їх учасників і забезпечення узгодженості дій на основі концепції бізнес-співпраці. У статті зазначено, що потреба в розширенні кордонів взаємодії виникає через необхідність підвищення ефективності функціонування підприємств за рахунок можливості використання умінь і навичок, ресурсів і активів партнерів по бізнесу. Обґрунтовано, що співпраця в сучасних умовах стає основою генерування ідей, розвитку інновацій, джерелом отримання стійких конкурентних переваг і сприяє формуванню унікального стратегічного активу – партнерської мережі, заснованої на довгострокових взаємовигідних відносинах бізнес-партнерів в ланцюжку створення цінності. У той же час відмова від співпраці призводить до розбіжності в інтересах, цілях і функціях учасників маркетингових каналів розподілу, що тягне за собою конфлікти і зростання витрат у процесі доставдення товару від виробника до споживача. ntroduction. The article is devoted to the formation of a theoretical concept about the loyalty of consumers in the distribution channels of finished products as some complex economic phenomenon. The article addresses the problem of distribution channels and their effective formation which is one of the utmost importance at present time. The results showed that distribution channels are an important link in the value chain, which contribute to achieving a balance of interests of functionally related businesses that ensure the delivery of goods from producer to consumer. It is determined that the recent changes in the activities of wholesale and retail intermediaries are associated with changes in purchasing behavior, the development of network retail, the emergence of new forms and methods of selling goods, the active use of information technology and online interaction. Goal. Development of conceptual provisions for business cooperation in marketing distribution channels. Results. It is substantiated that the traditional market space, dominated by the manufacturer, is evolving and is now taking the form of what is called a market space focused on distribution. It is proved that within this space there is a shift of emphasis from competitive relations between participants of distribution channels to relations of cooperation and partnership. This requires the development of new mechanisms of interaction in such distribution channels, taking into account the economic interests of their participants and ensuring consistency of action based on the concept of business cooperation. It is noted in the article that the need to expand the boundaries of interaction arises due to the need to increase the efficiency of enterprises through the possibility of using the skills, resources and assets of business partners. It is proved that cooperation in modern conditions becomes the basis for ideas generation, innovations development, and a source of sustainable competitive advantages that contribute to the formation of a unique strategic asset – a partnership network based on a long-term mutually beneficial relationships of business partners in the chain of created value. At the same time, the refusal to cooperate leads to differences in the interests, goals and functions of participants in marketing distribution channels, which entails conflicts and increases costs in the process of delivery of goods from producer to final consumer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41803
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 25 2020 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильківський.pdf382.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.