Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42307
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В ОСВІТІ»
Автори: Ганна, РІДКОДУБСЬКА
Ключові слова: інноваційні технології
освітня діяльність в закладі вищої освіти
навчальна дисципліна
управління проєктами в освіті
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: РІДКОДУБСЬКА, Г. . (2021). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В ОСВІТІ». ГУМАНІТАРНІ СТУДІЇ : ІСТОРІЯ ТА ПЕДАГОГІКА, (1), 78–87. вилучено із http://gsip.wunu.edu.ua/index.php/gsipua/article/view/15
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретико-прикладні особливості використання інноваційних інтерактивних технологій в освітній діяльності під час викладання навчальної дисципліни «Управління проєктами в освіті» Узагальнення і систематизація наукових досліджень у галузі інноваційних технологій дозволили обґрунтувати основні шляхи реалізації інноваційних технологій під час викладання навчальної дисципліни. Метою статті є характеристика основних шляхів реалізації інтерактивних інноваційних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Управління проєктами в освіті» Розширення змісту навчальної дисципліни теоретичними знаннями та практикоорієнтованими завданнями з розробки та впровадження проєктів в освіті суттєво збагатить і осучаснить змістове наповнення цієї дисципліни. Розкриття особливостей реалізації інноваційних технологій під час вивчення «Управління проєктами в освіті» дозволить підвищити якість їх професійної підготовки у сучасних умовах. Під час вивчення кожної теми зазначеної навчальної дисципліни, охарактеризовано переваги її реалізації. Серед особливостей використання інноваційних технологій на кожному етапі засвоєння обґрунтовано такі: раціоналізація використання аудиторного часу, підвищення рівня самостійності студентів-магістрів під час прийняття професійно орієнтованих рішень та відповідальність за їх прийняття, підвищення рівня пізнавальної активності та критичного мислення, відповідність індивідуальному підходу освітнього процесу до кожного студента, переорієнтаційна зміна рольових взаємин, коли студент стає здобувачем власних компетентностей, а викладач формує усвідомлене відношення до опрацювання інформаційних джерел, розвиває усвідомлену мотивацію до навчальної дисципліни. Реформування української системи освіти обумовлюють зміни змістового наповнення та орієнтації соціальних інституцій, подальший розвиток освітньої системи, зміщення орієнтирів підготовки високопрофесійних фахівців із зовнішнього моніторингу на змістовий аналіз якості означених реформ, де визначальним показником обґрунтовано формування загальних, фахових та соціальних компететностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42307
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf485.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.