Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42311
Назва: | SMART-КОМПЛЕКС У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ |
Автори: | Катерина, Довгополик Ірина, Смирнова |
Ключові слова: | SMART-комплекс інформаційне освітнє середовище концепт SMART-комплексу SMART-підручник інтелектуальне навчання компоненти SMART-комплексу |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Довгополик K., & Смирнова I. (2021). SMART-КОМПЛЕКС У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Professional Pedagogics, 1(22), 58–68. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.22.58-68 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність. Трансформація та розвиток сучасних інформаційних технологій (ІТ) вплинули на освітній процес у всіх закладах освіти, що зумовлює необхідність обґрунтування доцільності застосування численних педагогічних інновацій із використанням ІТ у професійній підготовці майбутніх учителів. Це актуалізує важливість формування у майбутніх педагогів розуміння SMART-комплексу як складової інформаційного освітнього середовища, оскільки для якісного розроблення SMART-комплексу вчителю потрібно розуміти його структуру та взаємодію всіх компонентів. Мета: виокремити й охарактеризувати основні елементи SMART-комплексу як складової інформаційного освітнього середовища закладу освіти, довести доцільність їх використання у процесі підготовки майбутніх учителів. Методи: прямий аналіз та синтез – для обґрунтування актуальності проблеми, що розглядається, дедукція – для виявлення основних структурних елементів SMART-комплексу, моделювання – для зображення структурного вигляду SMART-комплексу, узагальнення – для підведення підсумків роботи. Результати: проаналізовано виникнення поняття SMART-комплексу та деяких елементів його структурного вигляду; охарактеризовано й узагальнено існуючі моделі SMART-комплексів та визначено їхні основні структурні елементи; наголошено на необхідності впровадження SMART-комплексів як складової інформаційного освітнього середовища закладу освіти. Висновки: SMART-комплекс – це інформаційна динамічна система навчально-методичного спрямування з певними SMART-критеріями (specific, measurable, attainable, relevant, time-bound), зі статичною, динамічною та середовищною складовими; SMART-хмарний ресурс – це система персоналізованої доставки та опрацювання електронного контенту; сервіси (наприклад, хмарне електронне сховище) для роботи з документами, електронними таблицями, електронними презентаціями; відео-вебконференції для створення електронних опитувальників, тестів; застосування цього ресурсу дає змогу організовувати як спільну, так і індивідуальну роботу з контентом, адже фактично SMART-хмарний ресурс – це «ядро» SMART-комплексу; наявні SMART-комплекси відповідають сучасним потребам освіти в контексті виконання завдань Нової української школи і можуть використовуватися у процесі підготовки майбутніх учителів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42311 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
unicheck-similarity-report-1007345058.pdf | 301.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Гончар_02.07+укр.pdf | 457.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Курок+07.07+анг.pdf | 386.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.