Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44157
Назва: Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства (на прикладі Meest International)
Автори: Лешик, К. Я.
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства (на прикладі Meest International)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44157
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лешик_К.Я.docx222.51 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.