Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44382
Назва: Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу
Інші назви: Consumer behavior in the digital environment under the influence of the COVID-19 pandemic: the importance of the health factor and business transparency
Автори: Росохата, Анна
Летуновська, Наталія
Макерська, Вікторія
Кропива, Вячеслав
Rosokhata, Anna
Letunovska, Nataliia
Makerska, Viktoriia
Kropyva, Viacheslav
Ключові слова: відкритість бізнесу
здорова поведінка
маркетинг «із уст в уста»
маркетингова стратегія
тренди
business openness
healthy behavior
word of mouth marketing
marketing strategy
trends
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров'я та транспарентності бізнесу [Текст] / Анна Росохата, Наталія Летуновська, Вікторія Макерська [та ін.] // Вісник економіки. – 2021. – № 3. – С. 98-109.
Короткий огляд (реферат): Вступ. З початком карантину, спричиненого пандемією COVID-19, очевидними є зміни в поведінці споживачів, що полягають у зростанні паніки та більш свідомої поведінки з акцентуванням уваги на власному здоров’ї та уникненні можливих загроз. Тому дослідження поведінки споживачів у таких умовах є актуальним та своєчасним завданням. Мета. Мета дослідження полягає в аналізі змін поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, спричинених пандемією COVID-19. Метод (методологія). Теоретико-методологічною основою дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Автори дослідили тенденції споживчої поведінки в умовах пандемії COVID-19. проаналізовано основні стадії зміни споживчої поведінки. Виокремлено етапи переходу компаній до комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі. Визначено, що піклування про здоров’я та відкритість компанії (транспарентність бізнесу) є визначальними чинниками, що формують ступінь довіри до суб’єктів господарювання у посткризовий період. Наведена коротка статистика щодо світового споживання продуктів різних сфер, зокрема виявлена позитивна динаміка зростання кількості пошукових запитів користувачів Інтернету щодо покупки продукції в сфері здоров’я. Зроблено порівняння кількості пошукових запитів у сервісі Google Trends для термінів «доставка продуктів» та «здоров’я» у межах ринку України та у світі. Визначено, що популярності набуває новий напрямок просування «маркетинг із уст в уста», що є ефективним інструментом комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі за допомогою соціальних мереж та різних майданчиків кіберпростору. Результати. Визначено основні тренди інтернет-маркетингу останніх років та сформовано рекомендації щодо наповненості маркетинговими інструментами майбутніх стратегій компаній у цифровому середовищі. Висновки роботи можуть бути корисними спеціалістам сфери просування продуктів у мережі Інтернет, а також практикуючим маркетологам у сфері інноваційних сервісів, що набувають популярності на хвилі світових тенденцій зміни споживчої поведінки. Перспективи. У подальших наукових розробках доцільно зосередити увагу на кількісних маркетингових дослідженнях ставлення споживачів до продуктових пропозицій компаній та їхньої готовності до співпраці, підкріплених розробленими маркетинговими програмами. Introduction. With the onset of quarantine caused by the COVID-19 pandemic, changes in consumer behavior are evident, such as increased panic and more conscious behavior focusing on health and avoiding potential threats. Therefore, the study of consumer behavior in such conditions is an urgent and timely task. Purpose. The study aims to analyze changes in consumer behavior in the digital environment under the influence of events caused by the COVID-19 pandemic. Method (methodology). The theoretical and methodological basis of the study were general scientific methods of scientific knowledge: theoretical generalization, systematization, analysis and synthesis. The authors investigated trends in consumer behavior in the context of the COVID-19 pandemic. The main stages of change in consumer behavior are analyzed. The steps of the transition of companies to communicate with consumers in the digital environment were singled out. Factors such as health care and openness (business transparency) have been identified as determinants of trust in businesses in times of crisis. Brief statistics on the global consumption of products in various fields are presented. In particular, the positive dynamics in the growth of Internet users’ search queries for the purchase of health products are revealed. A comparison of the number of search queries in the Google Trends service for thematic terms of the research: «product delivery» and «health» within the Ukrainian market and in the world. It is determined that a new direction of word-of-mouth marketing is gaining popularity, which is an effective tool for communication with consumers in the digital environment through social networks and various cyberspace sites. Results. The authors identify the main trends in Internet marketing in recent years and make recommendations on marketing tools for future strategies of companies in the digital environment. The findings can be helpful to experts in the field of product promotion on the Internet and practicing marketers in the area of innovative services, which are gaining popularity in the wake of global trends in consumer behavior. Perspectives. In further research, the authors should focus on quantitative marketing research of consumers’ attitudes to companies’ product offerings and their willingness to cooperate, supported by the developed marketing programs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44382
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2021 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Росохата.PDF1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.