Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4476
Назва: Ефективність франчайзингу в управлінні конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод
Інші назви: Efficiency of franchise in managing competitive advantages of enterprises producing mineral water
Автори: Голоднюк, Олена
Holodniuk, Olena
Ключові слова: маркетингові інновації
франчайзинг
конкурентні переваги
бренд
ефективність
ринок мінеральних вод
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Голоднюк, О. Ефективність франчайзингу в управлінні конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод [Текст] / Олена Голоднюк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 122-129.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність франчайзингу та обґрунтовано доцільність його використання як часткової модифікаційної інновації в управлінні конкурентними перевагами підприємств. Подано результати аналізу ефективності впровадження франчайзингу на підприємствах-виробниках мінеральних вод. Встановлено, що технологія франчайзингу дозволяє отримати значні вигоди кожній із зацікавлених сторін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4476
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2014 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голоднюк О..pdf522.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.