Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4531
Назва: Методи та інструментальні засоби побудови адаптивної системи дистанційної освіти
Інші назви: Methods and tools for forming of adaptive system of distance education
Автори: Пікуляк, Микола Васильович
Pikulyak, M. V.
Ключові слова: інформаційна технологія
дистанційна освіта
квант знань
методи моделювання
траєкторія навчання
тестовий контроль знань
information technology
distance education
quantum of knowledge
modeling methods
trajectory of studies
test control of knowledge
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Пікуляк, Микола Васильович. Методи та інструментальні засоби побудови адаптивної системи дистанційної освіти [Текст] : дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Микола Васильович Пікуляк. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - 173 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Пікуляк М.В. Методи та інструментальні засоби побудови адаптивної системи дистанційної освіти. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.13.06 − інформаційні технології. − Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, 2016. У дисертаційній роботі розв’язано актуальну науково-прикладну задачу вдосконалення інформаційної технології побудови системи дистанційної освіти шляхом розробки методів та інструментальних засобів, що забезпечило підвищення якості знань студентів. Виконано аналіз моделей, методів та інформаційних технологій побудови адаптивних систем дистанційної освіти. Вперше запропоновано метод оцінки результатів тестового контролю рівня навчання, розроблений на основі теорії мультимножин, що дозволило визначити глибину засвоєння кванта інформації. Вперше розроблено метод групування студентів, побудований шляхом застосування кластерного аналізу для обробки матриці прецедентів, що дало можливість прискорити процес засвоєння нових знань та підвищити ефективність навчального процесу. Вдосконалено інформаційну технологію побудови індивідуальної адаптивної траєкторії навчання на базі методу різнорівневого алгоритмічного квантування знань, що дозволило представити інформаційні кванти у вигляді матриці прецедентів та виконати формалізацію моделей системи дистанційної освіти. На основі запропонованих методів і алгоритмів розроблено інструментальний засіб програмної обробки результатів тестового контролю. Проведено верифікаційні дослідження побудованої навчальної системи та експериментально доведено ефективність застосування розроблених методів та інструментальних засобів. Ключові слова: інформаційна технологія, дистанційна освіта, квант знань, методи моделювання, траєкторія навчання, тестовий контроль знань. ABSTRACT Pikulyak M.V. Methods and tools for forming of adaptive system of distance education. – The manuscript. The thesis for the degree of candidate of technical sciences, specialty 05.13.06 – information technologies. – Ternopil National Economic University, Ternopil, 2016. In the thesis the actual scientific-applied task of improvement of information technology of forming of the system of distance education by means of development of methods and tools that provided increase of the quality of knowledge of students. The analysis of models, methods and information technologies of forming adaptive systems of distance education is fulfilled. The method of assessment of results of test control of studies level is first offered, worked out on the basis of theory of multiplurals that allowed defining the depth of mastering of quantum. The method of grouping of students, built by application of cluster analysis of precedents, is first worked out that gave an opportunity to accelerate the process of mastering of new knowledge and promote the efficiency of learning process. Information technology of forming of individual adaptive trajectory of studies is improved on the base of method many-leveled algorithmic quantum of knowledge that allowed to present informative quanta as a matrix of precedents and on this basis to fulfill formalization of models of the system of distance education. On the basis of offered methods and algorithms the tool of software processing of the results of test control is developed. The verification study of developed educational system is realized and the efficiency of offered methods and tools is experimentally proved. Key words: information technology, distance education, quantum of knowledge, modeling methods, trajectory of studies, test control of knowledge.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4531
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
disertation_pikulyak.pdf6.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.