Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45938
Назва: Економічні аспекти забезпечення гендерної рівності: результати маркетингового дослідження
Інші назви: Economic aspects of gender equality: results of marketing research
Автори: Борисова, Тетяна
Borysova, Tetiana
Ключові слова: маркетингове дослідження
гендерна рівність
маркетинг
публічне управління та адміністрування
публічна інформація
marketing research
gender equality
marketing
public administration
public information
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Борисова, Т. Економічні аспекти забезпечення гендерної рівності: результати маркетингового дослідження [Текст] / Тетяна Борисова // Вісник економіки. – 2022. – № 1. – C. 71-82.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Стаття презентує результати емпіричного дослідження, проведеного спільно з Київським інститутом гендерних досліджень за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії у рамках проєкту «Громадська оцінка стану виконання державних документів з гендерної рівності». Аналіз наукових праць виявив брак досліджень щодо економічних аспектів забезпечення гендерної рівності на регіональному рівні в умовах COVID19. Метою статті є виявлення економічних аспектів забезпечення гендерної рівності у контексті реалізації Національного плану дій з виконання рекомендацій Комітету ООН з ліквідації дискримінації щодо жінок у Тернопільській області. Методи дослідження: аналіз вторинної інформації; анкетування; спостереження; особисті інтерв’ю; метод компаративного аналізу; синтез; узагальнення; групування. Результати. під час дослідження виявлено таке: В організаційній структурі управління двох з трьох районних державних адміністрацій питання гендерної політики належить до повноважень інших підрозділів, на рівні області є відділ з питань сімейної та гендерної політики, в одному районі це питання передано до ОТГ. На рівні районів при районних державних адміністраціях дорадчі консультативно-експертні органи, робочі групи з гендерних питань не працюють. На рівні області діє обласна координаційна рада з питань сім’ї, гендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми. На рівні районів радники з гендерних питань відсутні. На рівні області є радник з гендерних питань; Слабка або відсутня співпраця з жіночими організаціями чи групами, що представляють жінок множинної дискримінації на рівні районів. Виконано вкрай мало рекомендацій Нацплану – 29%. Лише для виконання однієї з 4-х рекомендацій передбачено 50 тис. грн з обласного бюджету. Кількість впроваджених заходів Нацплану становила 30%, не всі заходи, що включені в нормативні документи, прийняті в області, бюджет становив 0 грн. Перспективи. подальші дослідження будуть присвячені розробці маркетингових стратегій просування гендерної рівності на регіональному рівні. Introduction.The article presents the results of an empirical study conducted jointly with the Kyiv Institute for Gender Studies with the financial support of the Danish Ministry of Foreign Affairs in the framework of the project «Public assessment of the state of implementation of state documents on gender equality». The analysis of scientific works revealed a lack of research on the economic aspects of ensuring gender equality at the regional level in the context of COVID19. The aim of the article was to identify economic aspects of gender equality in the context of the implementation of the National Action Plan to implement the recommendations of the UN Committee on the Elimination of Discrimination against Women in Ternopil region. Research methods: analysis of secondary information; questionnaires; observation; personal interviews; method of comparative analysis; synthesis; generalization; grouping. Results. The study revealed the following: In the organizational structure of management of two of the three district state administrations the issue of gender policy is referred to the powers of other units, at the oblast level there is a department for family and gender policy, in one district this issue is transferred to JTT. At the district level, advisory advisory bodies and working groups on gender issues do not work at district state administrations. At the oblast level, there is a regional coordination council on the family, gender equality, prevention of domestic violence and combating trafficking in human beings. There are no gender advisers at the district level. At the oblast level, there is a gender adviser; Weak or no cooperation with women’s organizations or groups representing women with multiple discrimination at the district level. Very few recommendations of the National Plan have been implemented – 29 %. UAH 50,000 is provided only for the implementation of the first of the 4 recommendations. from the regional budget. The number of implemented measures of the National Plan amounted to 30 %, not all measures are included in the regulations adopted in the region, the budget was 0 UAH. Further research will focus on developing marketing strategies to promote gender equality at the regional level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45938
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2022 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова.PDF1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.