Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46524
Назва: Покращення комплексу маркетингу підприємства на основі маркетингового дослідження споживчих уподобань
Автори: Деркач, Павло Дмитрович
Дата публікації: 2022
Опис: Магістерська робота Покращення комплексу маркетингу підприємства на основі маркетингового дослідження споживчих уподобань
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46524
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derkach PD.pdf955.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.