Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46526
Назва: Впровадження комплексного інтернет-маркетингу в управлінську діяльність підприємства
Автори: Мархевка, Ольга Миколаївна
Дата публікації: 2022
Опис: Магістерська робота Впровадження комплексного інтернет-маркетингу в управлінську діяльність підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46526
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchevka O.M.pdf2.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.