Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47218
Назва: Вплив Social media на розвиток емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку
Інші назви: The influence of Social media on the development of the emotional sphere of preschool children
Автори: Ботвинська, Е. М.
Ключові слова: емоційно-почуттєва сфера
social media
контент
відеоролик
емоційна сфера
почуттєва сфера
дитина дошкільного віку
content
video clip
emotional-sensory sphere
emotional sphere
sensory sphere
preschool child
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ботвинська Е. М. Вплив Social media на розвиток емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] = The influence of Social media on the development of the emotional sphere of preschool children : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Еріка Миколаївна Ботвинська ; наук. керівник к.психол.н., доц. Т. В. Мазур. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 72 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі у першому розділі проаналізовано теоретико-методологічні засади дослідження впливу social media на розвиток емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку. У другому розділі наведено дані емпіричного дослідження впливу social media на розвиток емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку. У третьому розділі визначено, якими є пропозиції щодо профілактики впливу social media на розвиток емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку в сучасних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47218
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ботвинська Еріка_ПСзмч-21.docx122.71 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.