Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/486
Назва: Стратегія підприємства
Інші назви: Enterprise strategy
Автори: Саєнко, Михайло Григорович
Ключові слова: конкурентна стратегія
competitive strategy
корпоративна стратегія
corporate strategy
стратегічне планування
strategic planning
підприємницьке середовище
entrepreneurial environment
Дата публікації: 2006
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Саєнко, М. Г. Стратегія підприємства : навч. посіб. / М. Г. Саєнко. – Тернопіль : Економічна думка, 2006. – 394 с.
Короткий огляд (реферат): У посібнику обґрунтовано об'єктивну необхідність стратегічного планування на підприємстві в умовах нестабільності ринкової економіки, викладено теоретико-методологічні підходи до діагностики і прогнозування середовища підприємства, розробки його місії і стратегічних цілей, формування корпоративної, конкурентних, функціональних і операційних стратегій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/316497/486
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
saenko_strateg_pidpr.pdf2.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.