Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48857
Назва: Академічна грамотність в контексті навчання іноземної мови у вищій школі
Автори: Кошіль, Наталія Євгенівна
Гирила, Ольга Степанівна
Дата публікації: 7-чер-2019
Видавництво: Київ: ФМВ, НАУ
Короткий огляд (реферат): У європейській та українській системах вищої професійної освіти компетентнісний підхід є домінуючим, оскільки дозволяє найбільш ефективно реалізувати завдання модернізації освіти. Вказаний підхід дозволяє формувати універсальні здібності (компетенції) фахівця в контексті вирішення професійних завдань і проявляти гнучкість у визначенні цілей і завдань професійно орієнтованої освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48857
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез_V_між._конф.кафедри_07.06.19 -2.pdfУ європейській та українській системах вищої професійної освіти компетентнісний підхід є домінуючим, оскільки дозволяє найбільш ефективно реалізувати завдання модернізації освіти. Вказаний підхід дозволяє формувати універсальні здібності (компетенції) фахівця в контексті вирішення професійних завдань і проявляти гнучкість у визначенні цілей і завдань професійно-орієнтованої освіти2.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.