Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48857
Назва: | Академічна грамотність в контексті навчання іноземної мови у вищій школі |
Автори: | Кошіль, Наталія Євгенівна Гирила, Ольга Степанівна |
Дата публікації: | 7-чер-2019 |
Видавництво: | Київ: ФМВ, НАУ |
Короткий огляд (реферат): | У європейській та українській системах вищої професійної освіти компетентнісний підхід є домінуючим, оскільки дозволяє найбільш ефективно реалізувати завдання модернізації освіти. Вказаний підхід дозволяє формувати універсальні здібності (компетенції) фахівця в контексті вирішення професійних завдань і проявляти гнучкість у визначенні цілей і завдань професійно орієнтованої освіти |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48857 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез_V_між._конф.кафедри_07.06.19 -2.pdf | У європейській та українській системах вищої професійної освіти компетентнісний підхід є домінуючим, оскільки дозволяє найбільш ефективно реалізувати завдання модернізації освіти. Вказаний підхід дозволяє формувати універсальні здібності (компетенції) фахівця в контексті вирішення професійних завдань і проявляти гнучкість у визначенні цілей і завдань професійно-орієнтованої освіти | 2.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.