Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4908
Назва: | Витрати органів Пенсійного фонду України районного рівня: їх класифікація та відображення в обліку |
Автори: | Адамик, Оксана Василівна |
Ключові слова: | видатки, органи Пенсійного фонду України, бюджет, облік, контроль |
Дата публікації: | вер-2007 |
Видавництво: | Бухгалтерський облік і аудит |
Бібліографічний опис: | Адамик О.В. Витрати органів Пенсійного фонду районного рівня: класифікація та відображення в обліку // Бухгалтерський облік і аудит. – 2007. – №9. – С. 40-50 |
Серія/номер: | № 9;С. 40-50 |
Короткий огляд (реферат): | Результати здійсненого нами дослідження дають підстави для формування наступних висновків і пропозицій: 1. Номенклатура витрат Пенсійного фонду за напрямами використання дуже велика. Пенсії, призначені різними законами значним чином диференціюються, що призводить до росту обсягу облікових робіт. З метою забезпечення прозорості обліку і контролю операцій з коштами пенсійного забезпечення доцільним є введення кодів класифікації пенсійних виплат (ККПВ) у розрізі законів, згідно з якими призначена пенсія чи допомога. Таке кодування необхідно покласти в основу планування видатків, їх синтетичного і аналітичного обліку, звітності Пенсійного фонду. 2. Оскільки затвердження Бюджету Пенсійного фонду та формування Звіту про виконання бюджету ПФУ (ф. 2-ПФ) здійснюється у розрізі пенсійних програм, тому і рахунки обліку витрат необхідно диференціювати у розрізі цих же програм, які передбачають відповідні джерела їх фінансування. При цьому вкладені до них субрахунки відображатимуть напрями використання витрат. 3. Після передачі органам Пенсійного фонду функцій призначення та нарахування пенсій в його обліку виникли нові об’єкти – розрахунки з пенсіонерами. Тому доцільним є введення нового класу рахунків 3 „Розрахунки з одержувачами пенсій, допомоги та надбавок до пенсій” у розрізі категорій пенсіонерів та законів, згідно з якими призначена їм пенсія. За таких умов, на відміну від чинної методики, облік інформуватиме про заборгованість з невиплаченої суми пенсій (допомоги), яка може бути зумовлена касовими розривами (як наприклад у 2004-2005 роках [23]), дефіцитом бюджету ПФУ та ін. 4. Чинна методика формування звітності ПФУ передбачає подання інформації про пенсійні виплати у Звіті про виплату пенсій і допомоги (ф. 2а) та розділі ІІ Звіту про виконання бюджету ПФУ (ф. 2-ПФ). У вказаних формах звітності недоступною є інформація про нараховані суми пенсій і допомоги, а також заборгованість з їх виплати. Запропонована нами концепція обліку витрат передбачає формування звіту за формою 2а у розрізі рядків, що відповідають структурі рахунків запропонованого класу 3 „Розрахунки з одержувачами пенсій, допомоги та надбавок до пенсій”. Розшифровку рядків вказаного звіту за колонками пропонуємо надавати аналогічно до чинної форми: інформація про нараховану суму пенсій формуватиметься з кредиту рахунків класу 3, а про фактично виплачені суми – з дебету відповідного рахунку цього ж класу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4908 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2007_витрати органів ПФУ_БухОб і ауд.pdf | 323.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.