Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49214
Назва: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на підприємстві під час війни
Інші назви: Improvement of marketing communication policy at the enterprise during the war
Автори: Дьолог, Іван Іванович
Ключові слова: маркетингова комунікаційна політика
Інтернет маркетингова діяльність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Дьолог І. І. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на підприємстві під час війни [Електронний ресурс] = Improvement of marketing communication policy at the enterprise during the war : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Іван Іванович Дьолог ; наук. керівник к.е.н., доц. Л. Р. Галько. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 65 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову комунікаційну політику ТОВ «АРС-КЕРАМІКА» у часі війни, проаналізовано Інтернет маркетингову діяльність, досліджено вплив чинників мікро та макромаркетингового середовища, запропоновано та обґрунтовано концепцію удосконалення маркетингової комунікаційної політики на підприємстві під час війни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49214
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolog.pdf2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.