Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49216
Назва: Удосконалення маркетингової збутової політики підприємства
Інші назви: Improvement of marketing distribution policy of enterprise
Автори: Гаврилишин, Тарас Ярославович
Ключові слова: маркетингова збутова політика
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Гаврилишин Т. Я. Удосконалення маркетингової збутової політики підприємства [Електронний ресурс] = Improvement of marketing distribution policy of enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Тарас Ярославович Гаврилишин ; наук. керівник к.е.н., доц. Р. Б. Окрепкий. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 73 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі на основі аналізу виробничо-господарської діяльності СУ-ПП «Енергія-КВ» виокремлено ключові фактори, що впливають на маркетингову збутову політику досліджуваного підприємства. Виявлено сильні та слабкі сторони досліджуваного підприємства на ринку пелет із соломи Тернопільської області. Досліджено маркетингову збутову політику СУ-ПП «Енергія-КВ», запропоновано та обґрунтовано напрями її покращення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49216
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Havrylyshyn T.J.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.