Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49217
Назва: Шляхи покращення маркетингової політики розподілу на підприємстві
Інші назви: Ways to improve the marketing policy of distribution at the enterprise
Автори: Гураль, Наталія Віталіївна
Ключові слова: маркетингова політика розподілу
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Гураль Н. В. Шляхи покращення маркетингової політики розподілу на підприємстві [Електронний ресурс] = Ways to improve the marketing policy of distribution at the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Наталія Віталіївна Гураль ; наук. керівник к.е.н., доц. Л. Р. Галько. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 76 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової політики розподілу та методики оцінки ефективності каналів розподілу, проведено аналіз каналів збуту та систем розподілу аграрної продукції ПФГ «Поточище», запропоновано напрямки реформування каналів розподілу підприємства, враховуючи їх прибутковість та цінність у генерування сукупного прибутку каналу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49217
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hural N.V..pdf1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.