Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49218
Назва: Розробка стратегії просування бренду в соціальних мережах
Інші назви: Development of a brand promotion strategy in social networks
Автори: Кізлик, Юлія Володимирівна
Ключові слова: стратегії просування бренду
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Кізлик Ю. В. Розробка стратегії просування бренду в соціальних мережах [Електронний ресурс] = Development of a brand promotion strategy in social networks : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Наталія Віталіївна Кізлик ; наук. керівник к.е.н., доц. Н. Р. Іванечко. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 81 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Розробка стратегії просування бренду в соціальних мережах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49218
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kizlyk J.V.pdf1.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.