Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49219
Назва: Удосконалення маркетингової товарної та цінової політики на підприємстві (на матеріалах ПрАТ “Тернопільський молокозавод”)
Автори: Ковальчук, Іван Іванович
Ключові слова: маркетингова товарна політика
маркетингова цінова політика
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ковальчук І. І. Удосконалення маркетингової товарної та цінової політики на підприємстві (на матеріалах ПрАТ “Тернопільський молокозавод”) Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Іван Іванович Ковальчук ; наук. керівник к.е.н., доц. В. Т. Дудар. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 84 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Удосконалення маркетингової товарної та цінової політики на підприємстві (на матеріалах ПрАТ “Тернопільський молокозавод”)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49219
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalchuk I.I.pdf1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.