Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49226
Назва: Покращення ефективності управління маркетинговою діяльністю агропромислового підприємства
Інші назви: Improving the efficiency of management of marketing activities of an agro-industrial enterprise
Автори: Вихрущ, Віталій Сергійович
Ключові слова: управління маркетинговою діяльністю
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Вихрущ В. С. Покращення ефективності управління маркетинговою діяльністю агропромислового підприємства [Електронний ресурс] = Improving the efficiency of management of marketing activities of an agro-industrial enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Віталій Сергійович Вихрущ ; наук. керівник д.е.н., проф. Т. М. Борисова. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 77 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі проаналізовано теоретично-методичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємств. Проведено дослідження бізнес середовища на основі SWOT-аналізу. Запропоновано стратегічні перспективи розвитку підприємства на ринку. Розроблено концепцію підвищення ефективності маркетингової діяльності досліджуваного підприємства на засадах інтенсифікації стимулювання збуту. Розраховано показник ефективності пропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49226
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykhrushch V.S.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.