Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49228
Назва: Шляхи покращення управління рекламною діяльністю
Інші назви: Ways to improve the management of advertising activities
Автори: Кичак, Василь Ярославович
Ключові слова: управління рекламною діяльністю
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Кичак В. Я. Шляхи покращення управління рекламною діяльністю [Електронний ресурс] = Ways to improve the management of advertising activities : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Василь Ярославович Кичак ; наук. керівник к.е.н., доц. Ю. Т. Процишин. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 66 с
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізована рекламна діяльність НУО ТМЖК «Відродження нації», виявлено сильні та слабкі торони, а також напрями покращення управління рекламною діяльністю. Виявлено напрямки посилення маркетингового потенціалу досліджуваної НУО на ринку некомерційних послуг Тернополя. Досліджено діючу практику управління рекламною діяльністю в організації, запропоновано концепцію покращення та обґрунтовано її ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49228
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кychak V.J.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.