Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49231
Назва: Розробка соціально-відповідальної стратегії маркетингу підприємства
Інші назви: Development of a socially responsible marketing strategy of the enterprise
Автори: Фіяло, Микола Ігорович
Ключові слова: стратегія маркетингу підприємства
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Фіяло, М. І. Розробка соціально-відповідальної стратегії маркетингу підприємства [Електронний ресурс] = Development of a socially responsible marketing strategy of the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Микола Ігорович Фіяло ; наук. керівник к.е.н., доц. В. Т. Дудар. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 70 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі на основі аналізу маркетингової та комерційної діяльності торгового підприємства проаналізовано фактори, що впливають на її стратегію маркетингу, а також проведено оцінку внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, включаючи SWOT-аналіз. Визначено соціально-відповідальні аспекти діяльності підприємства, встановлено соціальних та маркетингових цілей, які відповідають стратегічним цілям підприємства, розроблено стратегію впровадження соціально відповідальних заходів у маркетингову діяльність підприємства. Спрогнозовано ефективність пропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49231
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fijlo M.I.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.