Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49232
Назва: Маркетингове забезпечення товарної інноваційної політики підприємства
Інші назви: Marketing support of the product innovation policy of the enterprise
Автори: Яріш, Тарас Васильович
Ключові слова: товарна інноваційна політика підприємства
маркетингове забезпечення
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Яріш, Т. В. Маркетингове забезпечення товарної інноваційної політики підприємства [Електронний ресурс] = Marketing support of the product innovation policy of the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Тарас Васильович Яріш ; наук. керівник к.е.н., доц. С. Є. Хрупович. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 61 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Маркетингове забезпечення товарної інноваційної політики підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49232
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Jarish T.V.pdf1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.