Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49233
Назва: Розробка рекламної стратегії підприємства
Інші назви: Development of the company`s advertising strategy
Автори: Кернична, Діана Богданівна
Ключові слова: рекламна стратегія підприємства
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Кернична, Д. Б. Розробка рекламної стратегії підприємства [Електронний ресурс] = Development of the company`s advertising strategy : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Діана Богданівна Кернична ; наук. керівник к.е.н., доц. Л. Р. Галько. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 85 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні та методичні основи стратегічного планування рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз цілей рекламної діяльності компанії та каналів маркетингових комунікацій ТОВ «IНОВЕЙШН ПРОЕКТБУД», запропоновано рекламну стратегію просування бізнесу в мережі інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49233
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kernychna D.B..pdf1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.