Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49238
Назва: Покращення маркетингового планування рекламної діяльності у період пост-COVID-19
Інші назви: Improving the marketing planning of advertising activities in the post COVID-19 period
Автори: Рогатий, Василь Михайлович
Ключові слова: рекламна кампанія
планування реклами підприємства
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Рогатий, В. М. Покращення маркетингового планування рекламної діяльності у період пост-COVID-19 [Електронний ресурс] = Improving the marketing planning of advertising activities in the post COVID-19 period : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Василь Михайлович Рогатий ; наук. керівник к.е.н., доц. В. Т. Дудар. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 74 с.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто суть, ключові компоненти та етапи рекламної кампанії, проведено аналіз її відмінностей від окремих рекламних ініціатив. Рекламна кампанія розглядається як послідовність рекламних заходів, спрямованих на підтримку однієї центральної теми. У роботі проаналізовано взаємодію між стратегією та тактикою рекламної кампанії. Особливий акцент зроблено на створенні творчого плану для реалізації рекламної кампанії. Проведено SWOT-аналіз. Розроблено концепцію покращення процесу планування реклами підприємства. Спрогнозовано ефективність пропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49238
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RohatyyV.M.pdf1.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.