Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50213
Назва: Інтернет-маркетинг на глобальному ринку легкових автомобілів
Автори: Сарахман, Сергій Михайлович
Ключові слова: ринк легкових автомобілів
інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Сарахман, С. М. Інтернет-маркетинг на глобальному ринку легкових автомобілів : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Сергій Михайлович Сарахман ; наук. керівник д.е.н., проф. Р. Є. Зварич. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 78 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Інтернет-маркетинг на глобальному ринку легкових автомобілів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50213
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сарахман С..pdf2.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.