Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50214
Назва: Механізм формування лояльності споживачів до торгової марки на ринку товарів довготривалого користування
Автори: Сорока, Віталій Святославович
Ключові слова: ринок товарів довготривалого користування
лояльність споживачів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Сорока, В. С. Механізм формування лояльності споживачів до торгової марки на ринку товарів довготривалого користування : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Віталій Святославович Сорока ; наук. керівник к.е.н., доц. О. С. Братко. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 73 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Механізм формування лояльності споживачів до торгової марки на ринку товарів довготривалого користування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50214
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОРОКА В.pdf1.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.