Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50239
Назва: Інста/тікток-контентмейкінг як інструмент сучасного брендингу та управління конкурентоспроможністю
Інші назви: Insta/tiktok-contentmaking as an instrument of modern branding and competitiveness management
Автори: Дідух, Анастасія Володимирівна
Ключові слова: управління конкурентоспроможністю
брендинг
медіаконтен
соціальні мережі
бренд
контентмейкінг
контент
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Дідух, А. В. Інста/тікток-контентмейкінг як інструмент сучасного брендингу та управління конкурентоспроможністю = Insta/tiktok-contentmaking as an instrument of modern branding and competitiveness management : кваліфікаційна робота : спец. 073 - менеджмент / Анастасія Володимирівна Дідух ; наук. керівник д.е.н., проф. Р. Є. Зварич. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 76 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Інста/тікток-контентмейкінг як інструмент сучасного брендингу та управління конкурентоспроможністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50239
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дідух А.pdf2.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.