Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50245
Назва: | Особливості застосування психолінгвістичних засобів в інклюзивній діяльності |
Автори: | Андоліні, Крістіна Анатоліївна |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивна освіта інклюзивна комунікація |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Тернопіль, ЗУНУ |
Бібліографічний опис: | Андоліні, К. А. Особливості застосування психолінгвістичних засобів в інклюзивній діяльності : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Крістіна Анатоліївна Андоліні ; наук. керівник к.психол.н., доц. О. Я. Шаюк. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 58 с. |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі здійснено аналіз теоретичних аспектів діяльності освітян у інклюзивному освітньому просторі; висвітлено сутність та зміст понять "інклюзія", "інклюзивна освіта" та "інклюзивна комунікація"; охарактеризовано особливості комунікації освітян в інклюзивному середовищі; описано систему рекомендацій для організації та підтримки комунікативної взаємодії в інклюзивному освітньому просторі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50245 |
Розташовується у зібраннях: | 2023-2024 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Андоліні_робота_original_26042024_085237.pdf | 527.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.