Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50245
Назва: Особливості застосування психолінгвістичних засобів в інклюзивній діяльності
Автори: Андоліні, Крістіна Анатоліївна
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна освіта
інклюзивна комунікація
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Андоліні, К. А. Особливості застосування психолінгвістичних засобів в інклюзивній діяльності : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Крістіна Анатоліївна Андоліні ; наук. керівник к.психол.н., доц. О. Я. Шаюк. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 58 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі здійснено аналіз теоретичних аспектів діяльності освітян у інклюзивному освітньому просторі; висвітлено сутність та зміст понять "інклюзія", "інклюзивна освіта" та "інклюзивна комунікація"; охарактеризовано особливості комунікації освітян в інклюзивному середовищі; описано систему рекомендацій для організації та підтримки комунікативної взаємодії в інклюзивному освітньому просторі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50245
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андоліні_робота_original_26042024_085237.pdf527.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.