Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50289
Назва: Вплив гендерних особливостей на сприйняття сучасної реклами
Інші назви: The influence of gender characteristics on the perception of modern advertising
Автори: Мамус, Надія Олегівна
Ключові слова: реклама
рекламний текст
комунікація
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Мамус, Н. О. Вплив гендерних особливостей на сприйняття сучасної реклами = The influence of gender characteristics on the perception of modern advertising : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Надія Олегівна Мамус ; наук. керівник к.психол.н., доц. М. А. Мудрак. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 72 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Вплив гендерних особливостей на сприйняття сучасної реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50289
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мамус_Надя_2_original_26042024_085732.pdf2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.