Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50312
Назва: Вплив реклами в соціальних мережах на психоемоційний стан підлітків
Автори: Сафандула, Анатолій Іванович
Ключові слова: психоемоційний стан
реклама
соціальні мережі
підлітки
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Сафандула, А. І. Вплив реклами в соціальних мережах на психоемоційний стан підлітків : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Анатолій Іванович Сафандула ; наук. керівник к.психол.н. О. А. Притула. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 102 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Вплив реклами в соціальних мережах на психоемоційний стан підлітків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50312
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
САФАНДУЛА_Анатолій,_ПСм-21_original_26042024_084617.pdf786.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.