Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50704
Назва: Механізм формування клієнтоорієнтованого управління в закладах охорони здоров’я
Інші назви: The mechanism of formation of client-oriented management in health care institutions
Автори: Галич, Оксана Василівна
Ключові слова: заклад охорони здоров’я
клієнтоорієнтоване управління
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Галич О. В. Механізм формування клієнтоорієнтованого управління в закладах охорони здоров’я = The mechanism of formation of client-oriented management in health care institutions : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – менеджмент закладів охорони здоров’я / Оксана Василівна Галич ; наук. керівник к.е.н., доц. Т. М. Попович. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 62 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Механізм формування клієнтоорієнтованого управління в закладах охорони здоров’я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50704
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГАЛИЧ О._МЗОЗзм21_пл..pdf3.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.