Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51383
Назва: Формування іміджу компанії на основі компанії Xiaomi
Автори: Кошіль, В. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Опис: Курсова робота Формування іміджу компанії на основі компанії Xiaomi
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51383
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курсова Кошіль В. ЕУБ-31.pdf753.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.