Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51545
Назва: Шляхи покращення стратегії підприємства Водаленд Індастрі на засадах маркетингових досліджень
Автори: Маринович, Олена Олегівна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль
Опис: Курсова робота Шляхи покращення стратегії підприємства Водаленд Індастрі на засадах маркетингових досліджень
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51545
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маринович О.docx496.4 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.