Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51555
Назва: Дослідження впливу алгоритмів соціальних мереж на маркетингову діяльність компанії Еva
Автори: Ільчук, Ю. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль
Опис: Курсова робота Дослідження впливу алгоритмів соціальних мереж на маркетингову діяльність компанії Еva
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51555
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільчук Юлія МаркЗ-31.docx123.29 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.