Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51673
Назва: Впровадження бренд-менеджменту у систему управління підприємством
Автори: Горбань, Оксана Володимирівна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Горбань О. В. Впровадження бренд-менеджменту у систему управління підприємством : кваліфікаційна робота : спец. 073 – Менеджмент освітньо - професійна програма - Менеджмент / Оксана Володимирівна Горбань ; наук. керівник к.е.н., доцент О.Ф. Овсянюк- Бердадіна. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – 32 с.
Опис: Кваліфікаційна робота Впровадження бренд-менеджменту у систему управління підприємством
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51673
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОРБАНЬ pdf.pdf547.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.