Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51727
Назва: Аналіз ефективності рекламних кампаній у соціальних мережах
Автори: Берданова, Лілія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Опис: Курсова робота Аналіз ефективності рекламних кампаній у соціальних мережах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51727
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Берданова Л.Ю._1.docx2.89 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.