Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51728
Назва: Вплив емоційного маркетингу на поведінку споживачів» (на прикладі підприємства ТОВ «Пивоварня «Опілля»
Автори: Беріт, Віталій
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Опис: Курсова робота Вплив емоційного маркетингу на поведінку споживачів» (на прикладі підприємства ТОВ «Пивоварня «Опілля»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51728
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беріт В.І. .docx8.55 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.