Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51735
Назва: Оцінка ефективності маркетингових заходів на різних етапах життєвого циклу продукції
Автори: Друсь, А. А.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Опис: Курсова робота Оцінка ефективності маркетингових заходів на різних етапах життєвого циклу продукції
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51735
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Друсь А.А. .pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.