Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5691
Назва: Ексклюзивний маркетинг : визначення і практика застосування
Автори: Возьна, Ольга
Дата публікації: 2015
Видавництво: Івано-Франківськ, ІФННІМ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Возьна, Ольга. Ексклюзивний маркетинг : визначення і практика застосування [Текст] / Ольга Возьна // Управління соціально-економічним розвитком в умовах глобалізації : зб. тез. доп. студ. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ 31 берез. 2015 р.] / ред. кол. : Г. І. Ляхович, Л. І. Михайлишин, І. В. Пилипін [та ін.]. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2015. - С.39-42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5691
Розташовується у зібраннях:УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Возьна.pdf502.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.