Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6239
Назва: Директ-маркетинг : необхідність активізації в сучасних умовах
Автори: Дибчук, Л. В.
Шагінян, Є. А.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вінниця
Бібліографічний опис: Дибчук, Л. В. Директ-маркетинг : необхідність активізації в сучасних умовах [Текст] / Л. В. Дибчук, Є. А. Шагінян // Шляхи активізації інноваційної діяльності в освіті, науці, економіці : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [м. Вінниця, 12 квітня 2016 р.] : у 2-х т. / орг. ком. : А. І. Крисоватий, З.-М. В. Задорожний, Б. В. Погріщук [та ін.]. - Вінниця : ВННІЕ ТНЕУ, 2016. - Т. 1. - С. 53-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6239
Розташовується у зібраннях:ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТІ, НАУЦІ, ЕКОНОМІЦІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дибчук_tom_1.pdf154.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.