Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6485
Назва: Організаційно-економічні засади формування органічного агровиробництва
Інші назви: The organizational and economic principles of the formation of organic agricultural production
Автори: Дудар, Оксана Тарасівна
Dudar, O. T.
Ключові слова: органічне агровиробництво
сертифікація
стандарти
ринок органічної продукції
маркетингова орієнтація
стратегія розвитку
інтеграційна система
маркетингові кооперативи
organic agricultural production
certification
standards
the organic food market
marketing orientation
strategy development
system integration
marketing cooperatives
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Дудар, Оксана Тарасівна. Організаційно-економічні засади формування органічного агровиробництва [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Оксана Тарасівна Дудар. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - 236 с
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Дудар О.Т. Організаційно-економічні засади формування органічного агровиробництва. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Тернопільський національний економічний університет Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Тернопіль, 2012. У дисертації досліджено теоретико-методологічні засади становлення і розвитку органічного агровиробництва. На основі системного аналізу виявлено основні тенденції розвитку і особливості забезпечення сертифікованої діяльності органічних сільськогосподарських підприємств. Здійснено порівняльний маржинальний аналіз ефективності виробництва сільськогосподарської продукції за органічною та традиційною технологіями. Розроблено рекомендації для організації інтеграційної системи органічного агровиробництва суб’єктами органічного сектора з метою забезпечення ефективного виробництва високоякісної сільськогосподарської продукції, спільного вибору стратегії і тактики у просуванні її до споживача, досягнення на цій основі високих економічних результатів. Обґрунтовано концептуальну модель формування стратегії розвитку вітчизняного органічного агровиробництва. Визначено песимістичні, помірні і оптимістичні прогнозні значення основних показників розвитку органічного агровиробництва в Україні на 2011-2015 рр. Ключові слова: органічне агровиробництво, сертифікація, стандарти, ринок органічної продукції, маркетингова орієнтація, стратегія розвитку, інтеграційна система, маркетингові кооперативи. ANNOTATION Dudar O.T. The organizational and economic principles of the formation of organic agricultural production. – On rights for a manuscript. Dissertation for awarding candidate degree of economic sciences on specialty 08.00.04 – economics and management of enterprises (economic activities). Ternopil National Economic University Ministry of Education, Science, Youth and Sports of Ukraine. – Ternopil, 2011. The dissertation investigated the theoretical and methodological principles of formation and development of organic agricultural production. Based on system analysis the main trends and features of certified organic farm activities are identified. The comparative marginal analysis of the efficiency of agricultural production on organic and intensive technologies is performed. The recommendations are made on the organization of the integration of organic agricultural production entities of the organic sector to ensure sustainable production of high quality natural agricultural products, a joint choice of strategies and tactics in promoting its customers, on this basis to achieve high economic results. The conceptual model of national development strategies of organic agricultural production is grounded, which defines the main strategic directions, the mechanism of implementation and expected results. Detected pessimistic, moderate and optimistic forecast values of key indicators of development of organic agricultural production in Ukraine in 2011-2015. Key words: organic agricultural production, certification, standards, the organic food market, marketing orientation, strategy development, system integration, marketing cooperatives.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6485
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudar Oxana.pdf2.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.