Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/656
Назва: Стратегічний аналіз
Інші назви: Strategic analysis
Автори: Фаріон, Іван Дем'янович
Ключові слова: стратегічний аналіз
strategic analysis
стратегічний план
strategic plan
інвестиції
investments
виробнича програма
production program
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Фаріон, І. Д. Стратегічний аналіз : навч. посіб. / І. Д. Фаріон. – Тернопіль : ТНЕУ, 2009. – 635 с.
Короткий огляд (реферат): Пропонований посібник є виданням, в якому розглянуто поняття стратегії та її різновиди; сутність стратегічного аналізу і його роль у системі управління підприємством; системи стратегічного вимірювання результативності бізнесу; методи прогнозування, порівняльного конкурентного аналізу; інструктивно-описові методи і моделі, призначені для аналізу зовнішнього і внутрішнього середовищ підприємства, його конкурентних позицій та життєвого циклу тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/316497/656
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стратегічний аналіз.pdf2.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.