Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7194
Назва: | Психологічна грамотність вчителя - основа ефективної розвивальної взаємодії з учнями |
Автори: | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна |
Дата публікації: | 2000 |
Видавництво: | Психологія і суспільство, 2000. №1, С. 44-51, ТАНГ |
Короткий огляд (реферат): | Окреслюються актуальні завдання вдосконалення психологічної підготовки вчителів інноваційної школи; характеризуються експериментальні умови (нововве-дення), які спричинили позитивну перебудову внутрішнього світу педагогів-дослідників; експери-ментально відстежується динаміка зростання психологічної грамотності вчителів ЗОШ № 10 м. Бердичева за три роки фундаментального експе-рименту; емпірично обгрунтовується зростання сукупного коефіцієнта самоактуалізації учителів-дослідників ліцею № 157 м. Києва за 13-ти із 14-ти шкалами вимірювання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7194 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ox_1_2000.pdf | 233.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.