Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7208
Назва: Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків
Автори: Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна
Ключові слова: Ціннісно-смислова сфера, ціннісно-індивідуальнісний самовплив, соціально-культурно-психологічний простір-час (СКПП-час), параметр автономності, теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу, принцип ментальності, процес освіти, інноваційні програмово-методичні засоби, метод морального вибору, індивідуальність, ситуація, нормативно-регуляційна мотивація, освітня вчинкова дія, післядія, складові самовпливу.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Психологія і суспільство, 2003, №3, С. 78-96, ТАНГ
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано психологічну структуру ціннісно-індивідуальнісного класу самовпливу між наставником й наступниками, що головно співпадає із третім періодом повного функціонального циклу навчального оргмодуля у системі модульно-розвивальної освіти. Доведено, що запропоновані нами складові зазначеного самодіяння (параметр автономності, теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу, принцип ментальності, процес освіти, механізм перцептивного сприйняття і пізнання один одного, інноваційні програмово-методичні засоби, метод морального вибору) спричинюють становлення учнів (студентів) як індивідуальностей освітніх ціннісно-смислових вчинкових дій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7208
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox-3_2003.pdf422.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.