Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7394
Назва: Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Дата публікації: 2009
Видавництво: Психологія і суспільство, 2009, №2, С. 136-164, ТНЕУ
Короткий огляд (реферат): Граф-схема навчального курсу – базовий компонент програмово-методичного забезпечення модульно-розвивальної системи, який створює засадничі соціально-культурно-психологічні умови для найкращої організації мистецько-освітньої взаємодії вчителя і учня як під час спільного проходження ними навчальних модулів, так і шкільного курсу загалом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7394
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_2009.pdf834.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.